Helgen var alldeles för kort

Idag har jag nog fått min första söndagsångest inför jobbveckan. Och det är av dessa anledningar:

1. Jag är förkyld och jag är fortfarande i det stadiet då det bli värre varje dag.
2. Jag jobbade på lördag så det blev bara en dags ledighet.


Hehe så nu längtar jag till nästa helg :) Dessutom längtar jag till lön för nu har jag bara 26 kr kvar på kontot! (jag väntar iofs på pengar för paulinas present, så så illa är det inte) men ändå. Det är bara för det varit många stora utgifter denna månad: busskort, jacka, och MYCKET sparande. Det är ju så mycket roligare att lägga undan pengar nu när man vet att pengarna som man sparar nu bara går till inredning :)

Kommentarer
Postat av: Joysan

Hejhopp! Hoppas allt är bra med dej & att det går bra för dej på nya jobbet :-)...Tänkte bara höra en sak med dej angående din LV speedy...visst är det väl så att Louis Vuitton aldrig har gjort väskor med loggan uppochnervänd?...sitter & kikar på tradera nämligen...och blir litte full i skratt åt alla "100% äkta LV!!!!" och så har de bilder med plast (!) runt handtagen...fniss

2008-09-17 @ 00:19:32
URL: http://rosagroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0