Min snygging har kommit

    

Idag hämtade jag ut min nya mobil. En sony ericsson K660 :) Jag är jättenöjd so far. Har ju inte testat så mycket än för nu ligger den och laddar. Men den är riktigt snygg och den känns hållbar. Vilket var det jag sökte efter. En mobil som kommer hålla minst 1 år och som inte kommer krångla (tex luckor som går sönder osv) därför köpte jag en klassisk modell fast med lite Emiliatouch (de rosa detaljerna). Har saknat att ha rosa mobil sedan min snygging jag fick av pappa för 2 år sedan, den skulle jag fortfarande använda om det inte vore för att den saknar ganska många funktioner som bra kamera, mp3 och så har den bara poly-signaler. Men damn den var söt!

Jag längtar efter att ladda upp musik på den! Tänk jag har varit utan mp3 i typ ett halvår! Jäkla ipod nano alltså, aldrig mer. Men nu har jag alltid med mig mp3 vilket är skönt :)

Kommentarer
Postat av: sw

verkar niceee

2008-09-07 @ 23:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0