Pjuu vilken vecka

Som ni märkt har jag varit lite frånvarande den här veckan och det är för att jag är VÄLDIGT närvarande på jobbet :P Det har varit en tuff vecka och det värsta är att nästa vecka är det dubbelt så mycket bokat, gaah! Men då kommer vi i alla fall ha extrapersonal. För nu den här veckan har vi jobbat över varje dag och självklart av alla dagar mest idag! Jag jobbade från 7.20 till 17.30 alltså över 10 timmar och jag hade typ en 5 minuters rast då jag kastade i mig lunch kl. 15! Så jag hoppas på en lugnare vecka nästa vecka (hehe vilket det inte är men jag låtsas som det)

Skönt att jag inte planerat in något ikväll. Älskling och jag ska bara ha hemmamyskväll. Så nu väntar jag på att han ska komma hem (han har också jobbat över) så ska vi åka och hämta mat och kanske köpa något gott och krypa ner i soffan och titta på de nya Heroes avsnitten. Sen blir det sova, för imorrn blir det upp tidigt (!) igen för vi ska ha möte hemma hos vår chef kl. 8.30. Vi har ju aldrig tid att ha möten på vardagarna så vi var tvugna att ta det på en helg. Så nu hoppas jag bara att jag hittar till Tyresö imorrn :P

Trevlig helg allihopa :) ♥

Kommentarer
Postat av: Eleni

Heje.

du är så duktig. ja den här veckan har verkligen varit galen minst sagt

skönt med helg. jag ska shoppa tills jag stupar imorgon, hahaha. Lycka till på mötet.

trevlig helg.

2008-09-26 @ 21:06:41
Postat av: Emilia

Eleni: Hehe du är också duktig, ni har ju lika MYCKET som oss hehe. Ja det tycker jag du ska göra :) Jag vill också shoppa men måste spara spara :)

Kram

2008-09-27 @ 15:55:51
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0