Shoppingsugen

Idag efter jobbet hade jag planerat att hoppa av på centralen och gå en liten shoppingrunda. Målet var att hitta en jacka och lite höstkläder. Men jag kände såklart när jag väl satt på pendeln att jag orkar inte hoppa av på centralen för då kommer jag komma hem så sent. Så istället åkte jag hem och gick och kollade lite i centrumet här hemma och hittade en del fina jackor på H&M och en fin marinblå på Lindex, men ingen var sådär klockren som jag vill att den ska vara. Jag vill gärna ha en grå eller marinblå. Marinblått är så fint med min Louis :)

Hur som helst så köpte jag ingen jacka det fick bli lite fina underkläder från H&M istället :) Tänkte gå en shoppingrunda på söndag då jag ändå kommer vara i stan. Vi ska på kräftskiva hos Mickos klasskamrat, det kommer ska bli jättekul, vet inte vart det är men det var iaf långt bort så det blir övernattning. Och eftersom M ska jobba på söndag så tar vi bilen och så släpper han mig vid gärdet där han jobbar på helgerna :)

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0