Sjuklingen rapporterar

Ja jag har gått och blivit sjuk. Så tråkigt! Jag hatar att vara förkyld, det är så jobbigt att vara snorig och täppt i näsan. Men men jag har gjort lite saker under helgen i alla fall. I fredgas hade jag och älskling en hemmamyskväll med godis framför en film i soffan. Igår jobbade jag min första helgdag på nya jobbet. Det var en konferens som höll på mellan 8-20 så jag och Camilla jobbade tillsammans hela dagen mellan 7.30-16, det var faktiskt kul trots att man var sjuk och trött hela dagen hehe. Efter jobbet åkte jag nästan dirket till Paulina som fyllde 20 i veckan, så hon skulle firas :) Tyvärr följde jag inte med ut eftersom jag kände att jag behövde vila om jag ska orka jobba hela veckan när jag är förkyld, men det var jättekul hos henne och det bjöds på god mat och god bål :)

Idag vaknade vi kl. 12! Hehe det behövdes kan jag säga. Jag bestämde mig igår för att inte ställa något alarm, så får kroppen bestämma när den är nöjd hehe. Eller jag vaknade redan klockan halv 8 av att jag inte kunde andas, så jag fick gå upp och ta en ny dos nässpray för att kunna somna om hehe.
Idag när vi vaknade kom vi på att idag är det bara 1 MÅNAD kvar tills vi flyttar in i vår lägenhet, gaah! Nu börjar nedräkningen på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0