Slutar aldrig förvånas

Spelar ingen roll vilket jobb man har man slutar aldrig förvånas över hur vuxna människor kan beté sig

På grand fick man se hur vissa rika trodde att de kan beté sig hur som helst (dock väldigt få de flesta gästerna där var supergulliga)

På Maxi fick man lära sig mycket om hur människan egentligen är haha! Oj oj oj! Jag tror att jag blivit konfliktexpert efter det här jobbet. Alla klagade jämt och på allt!

På mitt nuvarande jobb serverar vi ju bla fika och lunch. Kommentarer som: "Aha de får mycket större bullar än oss" eller "va? fisk idag igen" (efter 2 dagar (!) och dessutom lagar våran kock världens godaste matoch ska snart tävla i OS i matlagning, jag skulle aldrig klaga över att få sån mat gratis)
Men sånt här tycker jag nästan bara är lite kul för man slutar aldrig förvånas över hur snåla & gnälliga vissa människor verkligen är, att de inte tycker det är pinsamt.

Jag försäker iaf att alltid vara trevlig mot människor som ger mig service, det är en självklarhet för mig. Dels för att det är naturligt för mig att göra så och dels för att jag vet hur det är på andra sidan. Såklart att jag blir sur om jag får dålig service men jag blir aldrig sur på någon stackars kassörska eller vad det nu är eftersom det är ju nästan aldrig deras fel.
Nu ska jag vara duktig och sova, jag har ju öppning på konferensen den här veckan så jag måste sussa tidigt , god natt ♥


Kommentarer
Postat av: Cissi

Sitter o kollar på bilderna från våran brunch, fan vad gott det var!! Det måste vi göra igen! :D

2008-09-02 @ 23:52:39
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-03 @ 14:16:18
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Emilia

Cissi: Klart vi måste göra om det :) Vi skulle älska grand hotels afternoon tea men hehe den är FÖR dyr. Dessutom blir det konstigt när man halvt känner dem där hehe :P Men vi får pröva några fler liknande ställen :)



Bitte: Tack :)

2008-09-03 @ 18:35:36
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0