Snart är helgen slut

Ja snart är helgen redan slut och imorrn är det back to work som gäller. Men helgen har varit jättebra. I fredags efter jobbet åkte jag och mötte Micko, Patric och Nike på söder där vi hade först tänkt att spela biljard men det blev inte så istället gick vi och käkade på en restaurang som hette Mississippi Inn, ett helt okej ställe, god mat och bra priser. Jag åt grillad lax som var mums mums. Sedan gick vi in en snabbis på Clarion hotel där det var någon Swedbankgrej. Istället pkte vi hem till dem och kollade film och åt godis :)

Igår var vi på kräftskiva i Åkersberga som ordnades av Mickos klasskompis Emilia och hennes pojkvän och kompisar. Det var supertrevligt och det blev en helkväll med massa goda kräftor och en del dricka hehe. Det ska bli kul att se på bilderna sen när M kommer hem (han har kameran i bilen). Eftersom det var så långt borta så sov alla över där och eftersom M skulle jobba idag så fick han släppa av mig vid tunnelbanan påväg till hans jobb. Nu är jag iaf hemma och är sådär lagom seg :P Jag borde städa och diska men just nu är jag alldeles för trött :P Nu ska jag fixa iordning min nya telefon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0