Typiskt partjafs

Det vanligaste par tjatar om måste typ vara badrumet och disken. Hehe nu hade vi det klassiska "vemskavaraibadrummet" tjafset. Haha jag som tjej tror ju alltid att jag har förtur eftersom jag har ju mest att fixa (smink och hår). Därför blir jag så förvånad när jag har planerat min tid perfekt och så kommer Micko och säger att han ska duscha och sen raka sig. Gaah! Så nu hamnade jag här medan han är i badrummet. Och såklart så är hallampan trasig så man kan inte stå vid den spegeln.

I min Emiliavärld så måste han planera in det tidigare för nu kommer jag få stressa järnet med locktången. Haha det här är Emilia och Micko i ett nötskal :P

Btw så står disken på den högsta nivån någonsin för ingen tycker att det är deras tur! Haha det är egentligen min men det tänker jag igonera tills han diskar :P Moahaha...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är din tur... Var en duktig tjej nu :)

2008-09-07 @ 13:11:51
Postat av: Emilia

hihi näää :P

2008-09-07 @ 21:32:45
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0