Alla <3 dag

Vilken härlig dag det är ute idag. Strålande sol och några minusgrader och lite snö , det är det perfekta februarivädret enligt mig. Så jag passade på och tog på mig varma vinterjackan och träningsskorna och gick på en promenad. Var ute i nästan en timme, det var precis vad jag behövde idag för att komma igång. Jag upptäckte dessutom att vi har en skridskobana typ 5 minuter ifrån oss, så den ska cissi och jag inviga någon dag snart hehe. Måste bara hämta de gamla skridskorna hos mamma och pappa och hoppas att de fortfarande passar.

Nu sitter jag och njuter av min varma latte som jag köpte precis innan jag gick in igen. Det kändes som jag förtjänat den då haha.

Hur jag ska spendera kvällen vet jag inte ännu. M är i Sälen med jobbet så jag får vara utan min baby i år på valentine. Men jag hittar säkert på något kul. Har några alternativ :)



Ha en mysig alla hjärtans dag! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan plocka upp dem på vägen, sen kommer jag ;)

2009-02-14 @ 15:57:40
Postat av: Emilia

Hehe ja det skulle du faktiskt kunna göra. Hehe fast då måste stackars mamma eller pappa leta upp dem. Haha jag har ingen aning om vart de är. Jag är inte ens hundra på att jag har kvar dem. Men jag tror det. Ska ringa hem och fråga.

Men jag vill åka :) Det såg kul ut :)

2009-02-14 @ 16:49:52
URL: http://emiliafashion.blogg.se/
Postat av: Cissi

De ligger i deras hall, uppe på hyllan där :)

2009-02-14 @ 20:45:45
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Hur visste du det haha?

2009-02-15 @ 12:34:42
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0