Underbara cookies

Idag på förmiddagen har jag inte haft så mycket för mig. Jag kollade på filmen "Underbara älskade" Filmen var jättebra och jag bölade säkert 5 ggr hehe, typiskt mig. Vissa skulle säkert säga att filmen är seg men det beror helt på hur man ser den. Filmen handlar ju nästan bara om känslor, och det passar ju mig hehe eftersom jag är full av feelings :P



Nu väntar jag på att älskling ska komma hem, då ska vi laga mat, pasta står på menyn. Jag ville överraska honom idag med något gott. Så jag prövade baka mina favoritkakor som jag alltid köper på café, nämligen cookies. De blev hur goda som helst. Här finns recptetet, jag prövade lägga cornflakes på några utav dem (så som många på cafén har) och det blev supergott :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahahaha...förlååt att jag garvar men dom där kakorna var ju bara så sköna! :D Säkert jättegoda, det tvivlar jag inte på ;) Men det ser ut som köttfärsbiffar! :P haha..förlåt, usch vad taskig jag är..du får hämnas på mig nån gång ;) haha
Ett gott skratt mitt i natten! =)

2007-07-14 @ 01:59:53
URL: http://c1ss1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0