Fredgasmys

Det blev en hemmakväll med familjen ikväll, mysigt. Vi åt min nya favoritmat: räkor! Räkorna var så grymt färska och goda så jag åt så mycket att jag inte ens ville ha efterrätt (och trust me, jag brukar alltid ta det hur mätt jag än är). Vi kollade på Idol såklart. Jag tyckte Daniel var bäst följt av Amanda och Marie. Det borde verkligen varit Andreas som åkt ut. Men det spelar inte så stor roll, för nu måste han ju åka ut nästa gång, annars är det ju skandal!

   

1. Nej jag dricker inte whiskey, det är pappas :P till mig och mamma gjorde jag de goda vindrinkarna i bakgrunden. 2&3, de supergoda räkorna, 4 min lilla räkmacka jag pysslade ihop.

När vi äter räkor dukar vi alltid upp massor med tillbehör som: sallad, kokade ägg, majonäs, aioli, svart kaviar (blä), vitläksbröd, toast, rödlök och säkert mer hehe bordet var probbfullt iaf. Så får alla plocka ihop sina favoriter. Jag gör alltid en macka för jag tycker det är så jobbigt att få med allt i samma tugga annars, det är ju det som är gott.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Seriöst... jag tror jag måste sluta läsa din blogg! Alla dessa räkmackor och räkor, blir så sjuk sugen varje gång! Vet inte var jag ska ta vägen! Grrr..!

2007-11-17 @ 01:26:34
URL: http://faantastic.blogg.se
Postat av: Emiia

Haha men det är ju sååååå gott!

2007-11-17 @ 12:22:48
URL: http://emiliafashion.blogg.se
Postat av: Cissi

Det är ju det jag menar!! ;P

2007-11-18 @ 12:30:40
URL: http://faantastic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0