På tal om soppa



Som jag sa förut så är vi inne i en soppa-period. Så dagens middag blev Potatis-och purjolökssoppa. Passade bra eftersom jag åt en stor sallad tidigare till lunch när jag och Cissi var i Skärholmen och letade fars-dagpresenter. Det var lite kul faktiskt. VI hade precis köpt våra räl och avokadosallader och satt oss ner och tagit första tuggan och konstaterade hur gott det var. Och då gick brandlarmet! Det var högt som f*n! Och den sa att alla måste lämnade byggnaden och bla bla bla. Så vi fick ta med oss våra sallader ut i härliga 4 grader. Vi kunde ju inte lämna dem på platserna och vi var ju hungriga! Så vi satt ute på skärholmens betong"bänkar" och åt sallad i 4 graders kyla haha. Men efter typ 10 min fick vi gå in igen. Så det blev bra iag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0