Härliga söndag



Jag älskar verkligen lediga söndagar. Det är så härligt att få sova ut och sedan stiga upp och göra en riktigt god söndagsfrukost. Idag gjorde jag hallonsmoothies och så åt vi toast och nybakat bröd från Maxi. En perfekt söndagsfrukost. :)

 

Igår åt vi faktiskt vårrullar (som jag tidigare sagt att jag inte gillar). Men när jag såg förpackningen så blev jag jättesugen på vårrullar och de här var det även kyckling i, vilket lät smarrigt. Det var fakiskt jättegott! De blev sådär härligt krispiga i ugnen så de knastrade sådär härligt när man tog en tugga :) Vi måste däremot köpa en ny sötsur sås, den jag köpte var jätteäcklig och smakade typ parfym, blää. Vilken sötsur sås är det som är mild i smaken och ljus i färgen?


Kommentarer
Postat av: lisa

åh, härlig smoothie ;o

2008-04-13 @ 12:42:48
URL: http://lisaslisa.blogg.se
Postat av: Emilia

Lisa: Ja smoothie är mums mums :)

2008-04-13 @ 20:39:07
URL: http://emiliafashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0