Sötnos han kan

 

Idag när jag kom hem överraskades jag av ljuvligt doftandes mat när jag klev innanför dörren. Det var min sötnos som hade stått och lagat en härlig fredagsmiddag. Riktigt avancerat (för att vara M som vanligtvis inte direkt lagar mat). Han bjöd på haullomi & basilika fylld kycklingfilé lindad i seranoskinka, en hemmagjord (!) sås (aijvarsås, cremé fraische och vitlök) serverat med bulgur, sallad och extra haullomibitar. Jag säger bara en sak, MUMS! Inte nog med det hade han svept ihop en kladdkaka som stod redo för att gå in i ugnen när vi ville. Så till efterrätt blev det kladdkaka med grädde och varma hallon. Hehe snacka om att jag blev förvånad, inte varje dag det här hänt :P Det får gärna hända flera gånger. Det är ju så underbart att komma hem från jobbet och så står maten på bordet, riktig lyx.

Min duktiga sötnos ♥ Tack för maten ;)

Kommentarer
Postat av: amanda

okej =) den va jättefin

2008-08-09 @ 12:53:06
URL: http://ammizz.blogg.se/
Postat av: sofia

nä va fuskigt :D hoppas ni hade det trevligt ;)

2008-08-09 @ 21:25:33
URL: http://sofiahassan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0