God natt

Det känns så konstigt att kunna sitta vid datorn i sängen. Jag har ju lånat M´s bärbara dator eftersom min dator här hemma hos mamma och pappa har kraschat. Jag kollade nyss på Kitchen Nighmares på kanal 5. Jag gillar det programmet men ikväll blev jag bara hungrig av att titta på det haha. Jag är SÅ sugen på italiensk mat! Det jag vill ha mest är en Pizza de la casa på Ciao Ciao Due, godaste pizzan på jorden, här snackar vi pizza som det ska vara inte någon regular "påhörnetpizzeria". Mmm va gott. Får se om jag kan locka med mig M dit i helgen :)

Så det blir dagens tips ät på Ciao Ciao Due på karlavägen. Jag har bara prövat pizzorna och pannacottan med båda var underbara, varav pizzan den godaste jag ätit i hela mitt liv, så allt ännat är nog också gott. Bra priser också men boka bord för det är alltid fullt.

Puss & Gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0