Kyckling mums

   

Fredagens middag: Cesarsallad (fast med lite extra tillbehör: räkor & ägg). Så himla gott när man dukar fram massor med goda tillbehör och så får man blanda ihop sin favoritsallad. Det var riktigt mumsigt. Hehe min sallad är på bild 2 och 3. På bild 4 var pappas. Hehe vi tävlade lite om vem som la upp snyggast. Jag gillade min mer haha ;) Han byggde mer på höjden och jag körde mer på sprida ut lite jämnt hehe.



Jag lagade den goda kycklingrätten hemma och försökte få lillebrorsan att smaka bönor med det gick inte så bra men resten gillade han :)



Min lunch idag, som ni ser, ett litet hopkok av rester från gårdagens kycklingrätt. Och lite räkor från i lördags mums :)



Snabbmiddag förra veckan. Sagt det förr. Men grandiosa´s ovala pizzor är så goda iaf om man lyxar upp dem lite. Här med favoriten: pinjenötter, "crema balsamico" dressing, avokado, oregano, extra ost och sallad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0