Ny upptäckt



M hade köpt hem chokladbollar från en jobbarkompis som sålde för sitt fotbollslag här om dagen. Jag frågade M vad det var fär chokladbollar och han sa det är som delicatobollar. Jag blev typ arg på honom HAHA för att han kallade några andra chokladbollar för delicato (jag älskar nämligen delicatobollar och inga andra smakar ju som dem, så att han sa delicato var lite förbjudet enligt mig).

MEN när jag smakade på dem fick jag äta upp mina ord och skämmas lite. För de smakade verkligen delicatobollar. Hur goda som helst!

Så M satt där stolt och sa: Var var det jag sa!

(Men jag har ingen aning om vart man får tag på dem? Har aldrig sett dem i butik? Kanske finns på Martin olsson?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0