Veckans godaste

  

Vår nya favoriträtt; kyckling, bulgur, avokado, kidneybönor & halloumi, som vi provade förrförra veckan är verkligen supergod! Den ligger numera på min topp 5 lista! Det som gör den är nästan halloumin, den tillsammans med kyckling och avokado är mums!

 

Pannkaka är en klassiker som man aldrig kommer att tröttna på. Var evigheter sedan vi åt det så i veckan var det pannkaksdags.

Den här veckan har vi varit väldigt duktiga (eller ja jag haha). För i månads åkte vi och handlade och då hade jag planerat vad vi skulle äta hela veckan, för att undvika att vi åker och handlar varje dag, vilket vi annars gör. Så det ska vi förtsätta med och då planerade jag ju efter det vi hade hemma i kylen som vi behövde förbruka ju innan stambytet (eftersom vi flyttar ut tillfälligt då) så nu har vi sparat pengar och tömt kylskåpet :) Vuxenpoäng till Emilia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0