Mat update igen

Jag tycker det är kul att visa vad jag äter av någon konstig anledning, hoppas någon tycker det intressant iaf hehe ;)

 

Jag var sugen på att hitta på något nytt här om dagen och då blev det en supergod kycklingrätt som bestod av: Grillad kyckling, bulgur, avokado, kidneybönor, halloumi (som jag stekte i olja och var kryddade med italiensk salladskrydd och svartpeppar) och körsbärstomater. Kul att allt var så gott tillsammans som jag trodde i huvudet (okej halloumin var mammas tips, och det var så gott!) Blev en perfekt lunchlåda dagen efter också ;)



Och eftersom det var en vanlig vardag så fick det bli fruktsallad till "efterrätt". Blir extra gott (fint) i min rosa Rosti skål :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0