Mycket jag vill ha

Förlåt för den dåliga uppdateringen men jag har jobbat alla dagar fram till idag så det har inte funnits någon tid till att sitta vid datorn. Någon bad mig att visa lite fest outfits men tyvärr måste jag säga att jag inte har någon möjlighet att kunna göra det nu. Detta beror på att jag bor på 2 olika ställen och har alla mina saker är lite utspridda och det skulle bli ett sånt projekt att samla ihop allt.

Men förhoppningsvis så har jag och M en egen lägenhet innan det här året är slut och det kommer bli så skönt att ha alla mina saker på en plats, jag kommer njuta så mycket!

Just nu är det två saker jag vill ha väldigt mycket:

♥ Ett Max GI kycklingmål med chilicheese haha, börjar ju med det som är mest troligt att jag får hehe :P
   Update: Inget max för mig, M ville inte åka de långa (inte) 10 minutrarna till Max!! Blää blää

 

♥ Den här lägenheten i Älvsjö/Örby. Skulle vara perfekt för oss. Storleken är lagom, mindre än vad vi tänkt men tack vare den superbraiga planlösningen så gör det inget. Bra utgångspris. Älskar listerna, dörrarna, och alla fönster, mmm. Skulle passa så bra med Wilmasängen :) Vill gå på visningen på söndag! Inte för att vi kan köpa än, vi har ju inte ens lånelöfte eller något alls hehe men bara för kul skull :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0