Otroligt skapande

Jag kikade nyss in på en blogg och måste bara säga wow vilken duktig tjej, vilka tårtor och bakelser. Och kolla in den här tjejens cupcakes, det är helt otroligt hur man kan göra så fina bakverk. Jag har alltid varit intresserad av det här med tårtor, funderat på om man skulle bli bagare men sen efter ett tag tänkt näää.
Men tänk att stå och göra liknande skapelser till dop, bröllop och sånt. Fan va kul...

Usch det är så mycket man vill, men vad väljer man?

Btw vill du göra en cool tårta någongång är det här sajten du ska spana in. Massor med tips och bilder :)

Jag har ett tag kvar tills jag är så bra haha, jag är bara på vanlig "svenssontårta" nivå:

    Men goda iaf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0