Snabbmat deluxe ;)



När jag inte har tid att laga mat så brukar jag ta något enkelt att värma i ugnen/micron. Något som jag fått upp ögonen för är Grandiosas stone baked oven capricciosa pizza, ni vet de där små ovalformade. Jag har aldrig gillat micropizzor/piroger men den här är den enda jag gillat. Men jag "lyxar" alltid till den lite annars smakar den inte så mycket. Jag brukar värma den i ugnen (micron smakar inte alls likadant) och lägga på lite extra ost, lite pinjenötter och till sist smula på lite oregano. Det godaste är att ha avokado till med lite vanlig grönsallad. Men igår hade vi inget hemma men så hitade jag sparris i frysen så det fick blir mitt extra tillbehör igår.

Även fast det inte är det nyttigaste eller det godaste så är det ändå himla skönt när man har bråttom eller är jättehungrig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0