Helgens sommarbilder

     

De tre första bilderna är på den supergoda maten vi åt i fredags, räksallad till middag och daimtårta med jordgubbar och grädde till efterrätt.

Igår hade vi en riktigt perfekt söndag. Började med en härlig sovmorgon och sedan åkte vi till ikea, mest för att titta på möbler men vi köpte även servetter och isblock, rosa såklart :P Efter det åkte vi till M´s jobb där vi spelade badminton och gymmade lite. Senare åkte vi hem till mamma och pappa där vi som vanligt bjöds på god mat: grillade kycklingklubbor och revbensspjäll och grillad majs och till efterrätt mammas supergoda rabarberpaj med vanlijsås och jordgubbar. Trots att jag jobbade tråkpass (17-22) i lördags så blev det en jättemysig helg och nu ser jag fram emot en jättehärlig vecka. Jag jobbar endast idag 15-20 och på torsdag i 4 timmar och på fredag åker jag och älsking upp till Järvsö över helgen. Äntligen en helg då vi båda är helt lediga. Händer väldigt sällan, typ en gång var tredje/fjärde månad! Så vi ska njuta av att bara vara lediga. Hoppas att vädret blir fint så vi kan bada och sola :)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Mmmmmm ... vad gott! :D

2008-07-01 @ 12:00:23
URL: http://faantastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0