Hej igen

Har inte haft tid eller lust till att blogga senaste veckan. Har jobbat mycket som vanligt och dessutom är jag sjuk och jag hade glömt kameran hemma så jag hade inga nya bilder, så bloggningen har inte blivit prioriterad.

   

Här är iaf från i fredgas då vi firade pappa som fyllde år. Vi åt supergod mat: Förrätt som jag la upp (fast inte åt för jag gillar inte rom och kaviar), varmrätten var grillat kött (kommer ej ihåg vad för något) med potatisgratäng, sallad och någon slags vitlöksost, till efterrätt gjorde jag ju som sagt hallonpannacottan som jag publicerade i inlägget nedan. Den var smarrig men jag kommer nog skippa limen nästa gång för den tog över vaniljsmaken. Så synd att bilden på pannacottan blev oskarp jag hade lite bråttom eftersom alla satt och väntade på dessert :) Och såklart fick pappa fin-fina presenter, champagne och en hotellvistelse med mamma av oss i familjen.

Nu kollade vi precis på Schlagern och såklart gick ju Perelli vidare. Men jag tror inte hon vinner allt, men det är ett bra bidrag men det är för "svenskt" och klassiskt. Nu ska vi gå och lägga oss :)

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0