Baka baka baka





Idag hade vi min och M´s familj över på fika eftersom älskling nyss tog examen. Jag passade på att baka loss. Testade 2 nya saker. Leilar chocholate chip cookies och Leilar American apple pie. Både blev goda men pajen skulle egentligen sett helt annorlunda ut. Degen räckte inte alls till toppen. Egentligen ska den täckas med deg ovanpå också men jag fick improvisera haha och lägga några deg strimlor ovanpå istället.

Nu ska jag chilla lite i soffan. Imorgon börjar jag 9.30 så det kommer bli skönt att få sova lite längre varje dag fast då slutar man ju 18.30 så det blir tråkigt de dagar man ska träna men men. Jag klagar inte, veckan efter denna jobbar jag 7-16 hehe så då kommer jag klaga på tidiga morgonar istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja snygging

jag var på pilates idag, det var helt ok, inte lika bra som mitt förra pilates ställe men helt ok.

vill träna imorgon me, jag måste vara på st eriksplan kl 19 så jag tänkte träna antingen på lunchen eller efter jobbet.

hoppas ni kan gå tidigare så vi kan träna

kram ses imorgon

2009-02-02 @ 20:10:51
Postat av: Emilia

Hej,



Okej, jag måste testa det någongång. Kanske nästa måndag då slutar jag 16.00. Jag kan nog inte träna imorrn. Jag kom på att jag måste passa på att göra ett ärende i stan nu när jag sluar 17, resten av veckan slutarjag sent så då hinner ja inte :(

Kram, ses imorgon

2009-02-02 @ 21:11:05
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0