Club Sandwich

Igår var det en riktigt soft fredag. Först en ganska lugn dag på jobbet som avslutades med en och en halv timmes träning. Till middag lagade jag hemmagjord club sandwich som jag har velat göra länge ifrån kokboken mera fredagsgourmet. Den blev supergod men självklart inte i närheten så god som Grand Hôtels, de är sjukt goda! Till efterrätt vart det B&J och äntligen fick jag testa Half baked som är en mix av mina favoritsmaker cookiedough och chocolate fudge brownie, den var inte dålig den! :)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gjorde också den där clubsandwichen förut, den är verkligen sjukt god!



Åh, åh, åh!! Har jag missat den? :O Måste testas så snart som möjligt! Var det kakdeg i? :)

2009-01-17 @ 23:37:15
URL: http://faantastic.blogg.se/
Postat av: Emilia

Cissi:



Du skulle ÄLSKA den! :) Yes det är cookiedough i ;)

2009-01-20 @ 21:29:53
URL: http://emiliafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0